Hoi!
Mijn naam is Emilie Wiggers. Als student ben ik begonnen als algemeen bestuurslid bij de BPL, omdat ik het toen al belangrijk vond om me bezig te houden met de belangen van werknemers en me in te zetten voor mijn toekomstige werkveld. Sinds dit jaar ben ik de vice-voorzitter van de BPL en houd ik mij voornamelijk bezig met duurzame inzetbaarheid en schrijf ik cao snel en simpel artikelen voor het tijdschrift voor Diergeneeskunde van de KNMvD. In september 2025 zal ik afstuderen in de richting paard, maar ook de koeien en kleine herkauwers hebben mijn hart tijdens mijn opleiding gestolen. Ik hoop dan ook daarna als gemengde eerstelijns dierenarts aan de slag te gaan om goed zorg te kunnen dragen voor de grote huisdieren.